Zarząd Dróg Miejskich to także kampanie społeczne, którymi chcemy zwrócić uwagę na ważne społecznie tematy.
-
Rowerowy Maj
Rowerowy Maj to kampania skierowana do przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych, promująca zrównoważoną mobilność oraz popularyzująca rower jako środek transportu.
-
Odkryj Rower Na Nowo
Daj mu szansę w codziennych dojazdach i przekonaj się, że to świetny towarzysz w codziennych podróżach po mieście. Pojedziesz nim do pracy i na uczelnię. Szybko dotrzesz nim do sklepu, na siłownię, czy do kina. Spróbuj i przekonaj się, że w mieście rower nie ma sobie równych!
-
44 ofiary wypadków drogowych. Czy to dużo? Rusza nowa kampania dla kierowców
Poprawa bezpieczeństwa to priorytet Warszawy przy wszystkich inwestycjach drogowych. Dobra infrastruktura nie zastąpi jednak zdrowego rozsądku i odpowiedzialności za kierownicą. Dążąc do realizacji „wizji zero”, czyli sytuacji, w której nikt nie będzie ginąć w wypadkach drogowych, ruszamy z kolejną kampanią społeczną.
-
Rower to pojazd
Pod takim hasłem Warszawa promowała wśród rowerzystów drogowy savoir-vivre. Kampania ruszyła wraz z początkiem wiosny 2019 i trwała do października włącznie. W przyszłości planowana jest jej kontynuacja.
-
Obudź się! Ponad 75 proc. ofiar śmiertelnych wśród pieszych na stołecznych drogach to seniorzy
Kampania społeczna Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie „Obudź się! Uwaga=życie” ma na celu poprawę bezpieczeństwa seniorów na warszawskich drogach.
-
A Ty, jaką masz wymówkę?
"Gdzie mam zaparkować, jak wszystko zajęte", "Tu wszyscy tak parkują", "Mnie stać na to, żeby sobie tu stać", "Ja tylko na chwilę" – to tylko wybrane wymówki, które mogliśmy usłyszeć podczas realizacji spotu w ramach kampanii społecznej "10 metrów" Zarządu Dróg Miejskich.
-
“Kontroluj się” – podsumowujemy kampanię społeczną
Uderzenie w twarz, potrącenie przez samochód, ciężkie pobicie, wyzwiska i obelgi – kontrolerzy Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego każdego dnia spotykają się z agresją ze strony kierowców. Tylko za to, że wykonują swoją pracę. Celem kampanii „Kontroluj się” było zwrócenie uwagi na to, jak trudna jest praca kontrolerów SPPN.
-
Europejska Rywalizacja Rowerowa
Warszawscy rowerzyści okrążyli ziemię ponad 8 razy! W 2017 roku po raz ostatni odbyła się Europejska Rywalizacja Rowerowa. Bolonia - organizator wydarzenia, po 5 latach prowadzenia rywalizacji, zakończył projekt. 2017 - podsumowanie Śniadania rowerowe, spotkania na wyższych uczelniach, …
-
Życzliwość na drodze
W kwietniu 2016 roku na platformie crowdsourcingowej Otwarta Warszawa uruchomiliśmy kampanię „Życzliwość na drodze”. Akcja ma na celu propagowanie dobrych manier oraz zwiększenie świadomości społecznej w zakresie bezpieczeństwa na drodze. Warszawiacy mogli zgłaszać swoje propozycje rozwiązań …