Kampanie społeczne - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Wyszukiwarka

Menu główne

Kampanie społeczne

Zarząd Dróg Miejskich to także kampanie społeczne, którymi chcemy zwrócić uwagę na ważne społecznie tematy.

    Kampanie trwające

  • Rowerowy Maj

    Rowerowy Maj

    Rowerowy Maj to kampania skierowana do przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych, promująca zrównoważoną mobilność oraz popularyzująca rower jako środek transportu.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Odkryj Rower Na Nowo

    Odkryj Rower Na Nowo

    Daj mu szansę w codziennych dojazdach i przekonaj się, że to świetny towarzysz w codziennych podróżach po mieście. Pojedziesz nim do pracy i na uczelnię. Szybko dotrzesz nim do sklepu, na siłownię, czy do kina. Spróbuj i przekonaj się, że w mieście rower nie ma sobie równych!

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Kampanie zakończone

  • 44 ofiary wypadków drogowych. Czy to dużo? Rusza nowa kampania dla kierowców

    44 ofiary wypadków drogowych. Czy to dużo? Rusza nowa kampania dla kierowców

    Poprawa bezpieczeństwa to priorytet Warszawy przy wszystkich inwestycjach drogowych. Dobra infrastruktura nie zastąpi jednak zdrowego rozsądku i odpowiedzialności za kierownicą. Dążąc do realizacji „wizji zero”, czyli sytuacji, w której nikt nie będzie ginąć w wypadkach drogowych, ruszamy z kolejną kampanią społeczną.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Rower to pojazd

    Rower to pojazd

    Pod takim hasłem Warszawa promowała wśród rowerzystów drogowy savoir-vivre. Kampania ruszyła wraz z początkiem wiosny 2019 i trwała do października włącznie. W przyszłości planowana jest jej kontynuacja.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Obudź się! Ponad 75 proc. ofiar śmiertelnych wśród pieszych na stołecznych drogach to seniorzy

    Obudź się! Ponad 75 proc. ofiar śmiertelnych wśród pieszych na stołecznych drogach to seniorzy

    Kampania społeczna Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie „Obudź się! Uwaga=życie” ma na celu poprawę bezpieczeństwa seniorów na warszawskich drogach.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • A Ty, jaką masz wymówkę?

    A Ty, jaką masz wymówkę?

    "Gdzie mam zaparkować, jak wszystko zajęte", "Tu wszyscy tak parkują", "Mnie stać na to, żeby sobie tu stać", "Ja tylko na chwilę" – to tylko wybrane wymówki, które mogliśmy usłyszeć podczas realizacji spotu w ramach kampanii społecznej "10 metrów" Zarządu Dróg Miejskich.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • “Kontroluj się” – podsumowujemy kampanię społeczną

    “Kontroluj się” – podsumowujemy kampanię społeczną

    Uderzenie w twarz, potrącenie przez samochód, ciężkie pobicie, wyzwiska i obelgi – kontrolerzy Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego każdego dnia spotykają się z agresją ze strony kierowców. Tylko za to, że wykonują swoją pracę. Celem kampanii „Kontroluj się” było zwrócenie uwagi na to, jak trudna jest praca kontrolerów SPPN.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Europejska Rywalizacja Rowerowa

    Europejska Rywalizacja Rowerowa

    Warszawscy rowerzyści okrążyli ziemię ponad 8 razy! W 2017 roku po raz ostatni odbyła się Europejska Rywalizacja Rowerowa. Bolonia - organizator wydarzenia, po 5 latach prowadzenia rywalizacji, zakończył projekt. 2017 - podsumowanie Śniadania rowerowe, spotkania na wyższych uczelniach, …

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Życzliwość na drodze

    Życzliwość na drodze

    W kwietniu 2016 roku na platformie crowdsourcingowej Otwarta Warszawa uruchomiliśmy kampanię „Życzliwość na drodze”. Akcja ma na celu propagowanie dobrych manier oraz zwiększenie świadomości społecznej w zakresie bezpieczeństwa na drodze. Warszawiacy mogli zgłaszać swoje propozycje rozwiązań …

    CZYTAJ WIĘCEJ

Powered by Projectic.pl