Zarząd Dróg Miejskich czynny od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem świąt) w godzinach 7.30-15.30.
Kancelaria ZDM
Czynna w dni robocze w godzinach 7.30-15.30
Wydawanie identyfikatorów TK, C-5, C-10, C-16
Odbiór w pok. nr 10 (parter):
- poniedziałek i czwartek w godzinach 13.00-15.00
- wtorek i piątek w godzinach 9.00-11.00
- środa – dzień bez obsługi interesantów
Abonament mieszkańca
Można uzyskać tylko w Punktach Obsługi Pasażera Zarządu Transportu Miejskiego.
Wydawanie Kart N+, Kart Honorowych, Kart Powstańca
Karty N+, Karty Honorowe i Karty Powstańca wydawane są w pokoju nr 10 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.30.
Telefon kontaktowy: (22) 55 89 283.
Wydawanie identyfikatorów B-35
Identyfikatory B-35 wydawane są w pokoju nr 10 od poniedziałku do piątku w godz. 9.30-15.00.
Telefon kontaktowy: (22) 55 89 283.
Awarie i interwencje, zapytania, wnioski
Zgłoszenia można kierować całodobowo przez 7 dni w tygodniu:
- w aplikacji 19115 dostępnej na smartfony
- pod numerem telefonu 19115
- za pośrednictwem portalu warszawa19115.pl
- mailowo: kontakt@um.warszawa.pl
- poprzez czat warszawa19115.pl/web/portal/chat
Dyżur dyrektora ZDM
Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich oraz Zastępcy Dyrektora przyjmują w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach 15.00-17.00, po uprzednim umówieniu się:
- telefonicznie 22 55 89 177 (w godzinach 7.30-15.30)
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kancelaria@zdm.waw.pl