Zarząd Dróg Miejskich czynny od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem świąt) w godzinach 7.30-15.30.
Kancelaria ZDM
Czynna w dni robocze w godzinach 7.30-15.30.
Wydawanie identyfikatorów TK, C-5, C-10, C-16
Odbiór w pokoju nr 10 (parter):
- poniedziałek i czwartek w godzinach 13.00-15.00
- wtorek i piątek w godzinach 9.00-11.00
- środa – dzień bez obsługi interesantów
Abonament mieszkańca
Abonament mieszkańca można uzyskać w Punktach Obsługi Pasażera Zarządu Transportu Miejskiego i drogą elektroniczną.
Wydawanie Kart N+, Kart Honorowych, Kart Powstańca
Karty N+, Karty Honorowe i Karty Powstańca wydawane są w pokoju nr 10 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.30.
Telefon kontaktowy: 22 55 89 283
Awarie i interwencje, zapytania, wnioski
Zgłoszenia można kierować całodobowo przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19 115:
- w aplikacji mobilnej 19 115 dostępnej na smartfony z systemami Android lub iOS
- pod numerem telefonu 19 115
- za pośrednictwem portalu warszawa19115.pl
- mailowo: kontakt@um.warszawa.pl
- poprzez czat warszawa19115.pl/web/portal/chat
Dyżur dyrektora ZDM
Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich oraz Zastępcy Dyrektora przyjmują w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach 15.00-17.00, po uprzednim umówieniu się:
- telefonicznie pod numerem 22 55 89 177 (w godzinach 7.30-15.30)
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kancelaria@zdm.waw.pl