Zarząd Dróg Miejskich przeprowadza dialog techniczny dotyczący wybranych zagadnień, poprzedzający ogłoszenie zamówienia publicznego. Pozwala on ustalić wszelkie istotne kwestie, które powinny znaleźć się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczególnie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Dialog umożliwia też skonfrontowanie potrzeb urzędu z możliwościami ich realizacji na rynku.
Dialog prowadzony jest na podstawie art. 31a – 31c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).
-
Celem dialogu jest rozpoznanie rynku w zakresie uruchomienia, zarządzania i kompleksowej eksploatacji Warszawskiego Systemu Roweru Publicznego na terenie m.st. Warszawa.
-
Celem dialogu technicznego jest rozpoznanie rynku w zakresie dostępnych technologii urządzeń do zabezpieczenia przed potencjalnym atakiem terrorystycznym z udziałem środka transportu.
-
Płatności mobilne to usługa polegająca na możliwości opłacenia postoju na terenie strefy płatnego parkowania w Warszawie w czasie rzeczywistym, między innymi przy użyciu urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu.
-
Pracujemy nad rozwojem i modernizacją Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego. Chcemy maksymalnie usprawnić parkowanie w strefie. W ramach naszych działań przeprowadziliśmy tzw. dialog techniczny w sprawie realizacji usługi e-parkowanie.
-
Samochody wyposażone w kamery wesprą piesze patrole kontrolujące opłaty parkingowe. Ma to ograniczyć liczbę kierowców unikających opłat, dzięki czemu łatwiej będzie znaleźć wolne miejsce parkingowe. Zakup systemu chcemy poprzedzić dialogiem technicznym z potencjalnymi wykonawcami.
-
Warszawskie ulice codziennie oświetla ponad 98 tys. latarni. Aby ta infrastruktura była sprawna, niezbędna jest bieżąca konserwacja. W takiej pracy niezwykle pomocny jest system informujący o awarii. W przypadku nowych latarni to już standard. Chcemy …